1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.scholldistribution.cz.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího
(provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré
smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto
obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o
ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou
podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky a
které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb.,
vše ve znění novel.
2. Platební podmínky a jednotlivé způsoby plateb
Prodávající
si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu
prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky a jsou závislé na platných
cenách v okamžiku přijetí objednávky. Je-li platná cena totožná nebo
nižší než na písemné, faxové nebo e-mailové objednávce, není zpětně
kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku
přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce,
prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který
může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při ústní nebo
telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou
objednávku.
2.1 Způsoby plateb:
dobírka
faktura
platba v hotovosti při převzetí zboží na prodejně
2.2 Dodací podmínky po ČR
Dodávky
předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností
prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Místo odběru je
stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se
považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení
zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový
doklad (fakturu), návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční
list.
2.2.1 Dobírka
Při celkové hodnotě objednávky nižší než 2.500 Kč činí poštovné prostřednictvím PPL 120Kč
Při celkové hodnotě objednávky nad 2.500 Kč s DPH je poštovné zdarma
2.2.2 Faktura
Při celkové hodnotě objednávky nižší než 2.500 Kč činí poštovné prostřednictvím PPL 120Kč
Při celkové hodnotě objednávky nad 2.500 Kč s DPH je poštovné zdarma
Úhrada na bankovní účet Raiffeisen bank: 6975507001 / 5500
2.3 Dodací podmínky do SR
Dodávky
předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností
prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Místo odběru je
stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se
považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení
zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový
doklad (fakturu), návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční
list.
2.3.1 Dobírka
Při celkové hodnotě objednávky nižší než 100€ činí poštovné 7€
Při celkové hodnotě objednávky nad 100€ je poštovné zdarma
2.3.2 Faktura
Při celkové hodnotě objednávky nižší než 100€ činí poštovné prostřednictvím PPL 7€
Při celkové hodnotě objednávky nad 100€ s DPH je poštovné zdarma
Úhrada na bankovní účet Raiffeisen bank: Písecká 972/1, Plzeň Černice,326 00
IBAN:CZ9155000000006975507001, SWIFT: RZBCCZPP
Faktura za zboží bude vyčíslena v EUR dle aktuálního denního kurzu ČNB
3. Odstoupení od smlouvy
3.1 Storno objednávky ze strany kupujícího
Kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu.
3.2 Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající
si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila
cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající
bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším
postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku
kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v
nejkratším možném termínu.
4. Ochrana osobních údajů
Společnost Rynising s.r.o. (provozovatel internetového obchodu www.scholldistribution.cz.)
se zavazuje řídit zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o
změně některých zákonů. Žádné z údajů nejsou v žádném případě
poskytovány třetí straně.
Osobními
údaji, které jsou shromažďovány společností Rynising s.r.o., jsou
fakturační informace zákazníka uvedené při objednání zboží (jméno,
příjmení, telefonní spojení, emailová adresa, dodací adresa - ulice,
město, PSČ) a e-mailová adresa získaná dobrovolným souhlasem s odběrem
obchodních sdělení.
4.1 Účel shromažďování osobních údajů
Společnost Rynising s.r.o. shromažďuje osobní údaje za účelem uskutečnění obchodu a ke vnitřním potřebám společnosti.
Účelem
uskutečnění obchodu se rozumí prodej zboží či služeb. V případě
souhlasu se zasíláním obchodních sdělení pak pro zasílání aktuálních
obchodních nabídek a informací.
Vnítřními
potřebami společnosti se rozumí tvorba statistik, vyhodnocování
úspěšnosti obchodu a dalších aktivit spojených s chodem společnosti.
Tyto aktivity slouží pouze pro společnost Rynising s.r.o..a nejsou
poskytovány třetí straně.
4.2 Vymazání osobních údajů
V případě, že požadujete z jakéhokoli důvodu vymazání Vašich osobních údajů, stačí odeslat žádost na e-mailovou adresu info@rynising.cz
4.3 Zabezpečení osobních údajů
Společnost
Rynising s.r.o. se zavazuje vynaložit maximální úsilí pro zabezpečení
veškerých osobních údajů. Prodej, sdílení či jiné poskytnutí osobních
údajů třetí straně je nepřípustné.
4.4 Obchodní sdělení a ochrana osobních údajů
Uživatel internetového obchodu www.scholldistribution.cz musí pro odběr obchodních sdělení (informačních e-mailů) souhlasit s jeho zasíláním. Souhlas je vyjádřen:
1. vyplněním e-mailové adresy odběratele v pravé části internetového obchodu a potvrzením tlačítkem "odeslat"
2. zatržením políčka "Souhlasím s občasným zasláním novinek e-shopu na e-mail" v sekci potvrzení objednávky
Zrušení odběru obchodních sdělení je možné provést dvěma způsoby:
2. kliknutím na odkaz pro zrušení odběru, který je připojen na konci každého obchodního sdělení
Společnost Rynising s.r.o. se zavazuje řídit zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.
5. Prodejce a provozovatel
Rynising s.r.o.
Petrbokova 1464/1
155 00 Praha 5
IČO: 24753718
Nezbytné informace
Reklamační řád
1. Odpovědnost za vady zboží (záruka, rozpor s kupní smlouvou)
Kupující je
před prvním použitím povinen prostudovat záruční podmínky včetně
českého návodu na užívání výrobku a následně se těmito informacemi
důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým
nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v
rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.
Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím.
Není-li kupující spotřebitel,
je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je
zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je
povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný
výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není
možné uznat. Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl
tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z
odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické
poškození), kdy se bude při případné reklamaci vycházet ze skutečnosti,
že bez výhrad přijal doručené zboží.
1.1 Záruční práva
Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě stanovená kratší. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo
jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy
považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Na žádost spotřebitele je
prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list), ve
kterém je podrobně popsáno, kdy a v jakých případech, může být záruční
doba kratší, než 24 měsíců). Spotřebitel při uplatnění záruky má:
· jde-li
o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění
vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to
vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na
přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
· jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
· jde-li
o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a
bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo
odstoupit od kupní smlouvy
· jde-li
o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na
přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
Záruční
doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto
výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní
dovozce či výrobce.
2. Rozpor s kupní smlouvou
Pokud
se vada projeví v prvních 3 měsících od převzetí plnění, považuje se za
vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže
opak či to neodporuje povaze věci. V případě, že věc při převzetí
kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou),
má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného
odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle
požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový
postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo
od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o
rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám
způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během tří měsíců ode
dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím
převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V
případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání
nápravy a to:
· bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
· přiměřeným snížením kupní ceny
· náhradním dodáním zboží
· odstoupením od smlouvy
3. Dodatky
Spotřebitel může požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží.
Pokud volbu spotřebitele nebude možné splnit, může požadovat přiměřenou
slevu nebo může po dohodě s prodávajícím od smlouvy odstoupit.
Reklamace (uplatnění odpovědnosti za vady) bude
vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů
ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne
jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se
jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Práva z odpovědnosti za vady se
uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v
záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě
prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, může kupující uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Pokud budete mít dotaz ohledně vaší reklamace, obraťte se na náš email: info@rynising.cz
Kam zaslat případné reklamace:
Obuv zakoupená u spol. Rynising na adresu:
Rynising
Jinonická 80
Praha 5
158 00
Obuv zakoupená u spol. Reckitt Benckiser (do dubna 2012) na adresu:
Reckitt Benckiser (Czech Republic), spol. s r.o.
Vinohradská 2828/151
(Palác Flora, budova C, 8. patro)
130 00 Praha-Žižkov